Ak ste častým používateľom internetu a internetových prehliadačov, Google vám veľmi predstavovať netreba. Jeho používanie je jednoduché a zvládne ho aj úplný počítačový laik. Zadáte predmet, ktorý chcete vyhľadať a Google vám zobrazí zoznam web stránok, kde by sa váš požadovaný obsah mal nachádzať. Nič zložité. Čo však v prípade, že práve vy ste vlastníkom web stránky a pre maximálne využitie jej účelu potrebujete, aby ju navštívil čo najväčší počet ľudí? Dá sa to dosiahnuť rôznymi spôsobmi, napríklad promovaním stránky na sociálnych sieťach, oslovovaním youtubových a instragramových influencerov, rozposielaním newsletterov atď. Toto všetko vám dokáže účinne pomôcť, ale častokrát musíte za tento typ reklamy platiť. V prípade, že váš online biznis je iba v začiatkoch a rozpočet sa snažíte obmedziť na minimum, máme pre vás ekonomickejšie riešenie. Skúste Google SEO. Optimalizovať vašu stránku do takej miery, že bude ľahko vyhľadaná prostredníctvom Google prehliadača.
Pre tých, ktorí používajú Google len na vyhľadávanie, môžu mať dojem, že zobrazuje výsledky len náhodne. Nevidia však skrytý algoritmus, ktorý sa za celým procesom skrýva. Prehliadač totiž musí roztriediť nespočetné množstvo stránok do indexov – kategórií. Následne skúma rôzne faktory na danej stránke, podľa ktorých stránku zobrazí ako relevantnú k danému hľadanému výrazu.
Sú to napríklad kľúčové slová, štruktúra stránky, odkazy, použité obrázky atď. Google ako spoločnosť na pravidelnej báze mení tieto faktory, a tak sa niektoré stránky dostanú na poprednejšie miesta pri vyhľadávaní. A tým získavajú väčšiu šancu, že potenciálny návštevník na dané stránky klikne. Google SEO je teda pre váš web viac než nevyhnutný. Jednak bude vaša stránka pôsobiť vierohodnejšie pre návštevníkov, zároveň taktiež pozitívne zapôsobí aj na Google.